Carregant

Si us plau, esperi

2021/000002914

Contracte del servei de plataforma d'atenció telefònica i telemàtica del servei d'atenció ciutadana.
El present contracte té com a objecte la prestació del servei d'atenció telefònica i telemàtica del servei d'atenció ciutadana, proporcionar la informació que demani la ciutadania referent als serveis i tràmits municipals a través del telèfon i suports digitals que l'Ajuntament determini. El contingut concret i les especificacions que s'hauran de seguir en la prestació del servei, així com la resta de requeriments amb els que caldrà executar-lo, es detallen en el plec tècnic particular que s'acompanya al present plec.
Import sense IVA
35.672,85 EUR
Estat Formalitzat
Periode de sol·licituds
24/de març/2021 16:00 - 09/d’abr./2021 09:00
Òrgan de contractació Ajuntament de Mataró
Òrgan de contractació
Ajuntament de Mataró
Tipus de contracte Serveis
Tipus de procediment
Obert simplificat
SARA No
Valor estimat 114.153,12 EUR
codi CPV
79511000-9 Serveis d'operador telefònic 

Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Sobre de criterios subjetivos
    • altres declaracions
    • annex declaració responsable dret intern
    • copia de la targeta d'identificació fiscal
    • Pla d'organització i gestió del servei (memòria descriptiva mesures assegurar disponibilitat....etc)
    • Pla d'organització i gestió del servei (Projecte de desenvolupament del contracte)
  • Sobre de criterios objetivos
    • annex condicions laborals del personal
    • annex model de proposició econòmica

Documents i enllaços publicats de l'expedient

document
Plec tècnic

plec tècnic

Descarregar

Plec administratiu

plec administratiu

Descarregar

Documents addicionals a publicar

annex declaració responsable

Descarregar

Documents addicionals a publicar

annex personal adscrit al contracte

Descarregar

Documents addicionals a publicar

annex principis ètics

Descarregar

Documents addicionals a publicar

annex condicions laborals

Descarregar

Documents addicionals a publicar

annex desglossament oferta econòmica

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
En la proposición económica indican Que ofereixo .................. hores d'escoltes per la supervisió i avaluació del servei, sin embargo en los pliegos administrativos, referente a este punton detallan: Avaluació del servei: fins a 6 punts S'atorgaran fins a 6 punts en funció del compromís del número d'escoltes mensuals per personal adscrit a servei durant l'execució del contracte a efectes de supervisió de la prestació del servei. Per determinar la puntuació s'aplicarà la següent fórmula: Escoltes mensuals per persona adscrita Punts 15 o més 6 Entre 10 i 14 3 Entre 5 i 9 1 Menys de 5 0 Necesitamos por favor aclaración puesto que un sitio indican horas y en otro número de auditorías y por lo tanto qué es lo que puntúan 2. En el modelo de proposición económica no se deja espacio para ofertar el servicio por precio hora y sin embargo se facturará en base a las horas prestadas realmente 3. Según la puntuación del plan de emergencia tendríamos: Puntuació = (Puntuació màxima (15 punts) / quantitat més baixa d'hores proposades per l'activació del servei) * hores proposades a l'oferta que es valora. 15/ minimo de horas) dará un valor, si luego se multiplicas por algo que es mayor que el número de horas, va a dar más de 15 puntos
Publicada

31/de març/2021

Tal i com s'indica a la clàusula cinquena del plec de clàusules administratives "l'estimació dels costos s'ha calculat prenent com a referència els costos del personal subrogable, segons les dades facilitades per l'empresa que actualment presta el servei; i les retribucions anuals establertes a les taules salarials del Conveni col·lectiu d'àmbit estatal del sector de Contact Center (codi conveni 99012145012002) publicat al BOE el 12/07/2017". D'acord amb l'annex de personal adscrit al servei, publicat juntament amb els plecs tècnics i administratius, els costos salarials del personal supervisor/a són inferiors als de personal teleoperador/a especialista atenent al percentatge de cost associat per despeses de seguretat social, motiu que explica la diferència entre els preus hora.
consulta en relació a l'Annex desglossament
Publicada

01/d’abr./2021

A l'Annex Desglossament oferta econòmica i altres criteris de valoració automàtica, a l'apartat e) apareix per error la paraula "hores". Tal i com s'indica al Plec de condicions administratives (clàusula catorzena, apartat 1.2) "S'atorgaran fins a 6 punts en funció del compromís del número d'escoltes mensuals per personal adscrit al servei durant l'execució del contracte a efectes de supervisió de la prestació del servei" i per tant al Desglossament de l'oferta econòmica i altres criteris de valoració automàtica s'haurà d'indicar a l'apartat e) aquest compromís de número d'escoltes mensuals per personal adscrit al servei.
en relació a l'apartat 1.2 de la clàusula catorze del PCAP
Publicada

01/d’abr./2021

A l'apartat 1.2 de la clàusula catorzena del Plec de condicions administratives s'indica la següent fórmula per valorar la resposta a plans d'emergència: Puntuació = (Puntuació màxima (15 punts) / quantitat més baixa d'hores proposades per l'activació del servei) * hores proposades a l'oferta que es valora. Aquesta fórmula és errònia i la que correspon aplicar és Puntuació = (Puntuació màxima (15 punts) / hores proposades a l'oferta que es valora) * quantitat més baixa d'hores proposades per l'activació del servei